Coescolar Educació Infantil Kids&Us
dimecres, 21 de gener del 2015
Our fauvorite song is Let's go to the park!
We love greeting and kissing Sam!
It's Jordi's turn!
Where is my nose?
This is our beautiful face!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada